Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Vååååååår

Av Åsa Sandström - 15 mars 2011 20:32

Hallojsan :)

helvete vikken fiiiiiin dag idag, jentorna har fått gått näck hela dagen å dom njöt verkligen,   åå lite frihetsdressyrs träning har vi hunnit med å , härligt !!! har faktiskt inte gjort så mycket mera bara vart , å det behövdes kan ja ju medela rätt starkt faktiskt, var ganska ut sliten trött, men å få umgås å trna lite med jentorna de gjorde gött det   trött e jag fortfarande men de känns sååååå great ... Snart skall jag börja rida Amanda världens bästaste fullblod, vi skall träna upp oss så vi kan börja tävla lite granna, min lilla Ollie skall få ut i skog och mark o ha skojj med mig så länge hon orkar och vill, hon har gjort sitt på tävlingsbanan tycker jag så nu kan hon bara få små tränas å det bra :)


 

Så har jag nu fixat klart prislista å produktkatlogen för häst och hund produkter som jag skall börja sälja genom home party...

Så bara å hojta till om ni är intresserade av att vara värdinna/or  över en kväll så packar jag väskan oc kommer hem till er för lite uppvisande av produkterna ;)

Kommer ju en hel massa roliga täcken o skydd i landsflaggorna i maj, det kan ni väl inte missa ??? Tänk er att det går en svenskflagga i hagen, coolt va???


Neee nu skall jag fortsätta ... Hör av er !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt oc...

Ovido - Quiz & Flashcards