Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Aha här var den :)

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt och ögna igenom :) Vad ska man berätta om just för till fället då ???? hmmmmmmm.... Jooo jg är as trött just nu efter att ha gått starta eget kursen till 14 sedan iväg till mitt extra jobb ett par timmar för foder fix och intag :) sedan drog jag iväg för att hämta ett brev på Trädgården som jag fick veta var skickat hem hahaha så kan de gå, jaja de kommer, drog sedan iväg till Netto och slängde in en jobb ansökan där samtidigt som ja köpte mjölk och kaffe hmmm de va slut hemma typ, ja så nu har man typ inte mycket kvar på kontot tur iallafall barnbidraget kommer snart hehe :) Måste nog banne mej säga go natt för ikväll och släcka mina korpgluggar skall ju upp typ 5,30 imorron för att hinna fodra hästar och släppa ut för att sen lämna tösen på dagis för att sen drapå intro på ekgården till 15 för att sen dra med ida mor mormor o morfaar för att sen dra på extra jobb för att sen dra hem och ut med mina två och ev ciccis kuse ( om hon inte kommer själv) :):)Ses åter imorron alla läsare och bloggare natti natt sova sött :):)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 juni 2011 19:03

Jaha ja så var det skit väder, usch såååå himmla tråk när det är barnensfestival idag och jag e ledig asså :( Dritt väder!!!! Här sitter jg medans far och sambo håller på och lagar bilen hehe tösen sover och mor läser tidning eller bok en trappa ner,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards