Alla inlägg under april 2010

Av Åsa Sandström - 26 april 2010 21:46

Så där ja   då har man vart i stallet o för första gången skott häst, visseligen på ett dött ben men bra början gick bra, funkar nog på häst med sedan. men ack sån träningsvärk de lär bli imorgon hehe ... men de e sånt man får ta typ. 

Kul när man får sin licens   

men nu blir de lite slappa efter att ha gjort ett försök på foderberäkningar, inte helt lätt men de e gjort på ett dräktigt sto och min tjej iallafall. 

Nu se lite tv och sova till imorgon då det blir en dag i skolbänken. 


Natti natt på er alla läsare!!!

kommer lite bilder...   

Av Åsa Sandström - 25 april 2010 23:52

Tjaaaa :) ledsen för att dt har gått så långt mellan gångerna sen jag skrev sist, men har haft fullt upp typ, massa plugga och prov i anatomi typ, å sist men inte minst lilla Ida tösen man inte får glömma :)

Men nu sitter man här nere på boendet i dingle vid västkusten igen, nya skoldagar väntar hihi, med hovlektion imorgon typ. Ska bli skit kul!!!!

Sambon e hemma och e sjuk Ida tösen ska bada i badhuset med mormor imorgon, kul för henne, hästarna sköter mina älskade om dessa dagar :) men saknar min lilla fullblods tjej massor redan.... 

När jag kommer hem så ska det bli horsemanchip av och longering i massor... :)

Neeee nu ska jag sova så man orkar upp i tid, kl ringer typ 6. 30 då blir det upp o göra sej klar o dricka kaffe sen bär det av till stallet och hov lektionen... See tommorrow!!! 

Av Åsa Sandström - 21 april 2010 10:22

Usch nu gäller det snart, kaffe drickandet får vila på en timme nu, och tänkandet tar vid i allafall i 40 min *puh*

Ingen stör mig nu under 1 timme .... 


fortsätter efter provet.... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards