Alla inlägg under april 2011

Bloppis-annons
Av Åsa Sandström - 11 april 2011 23:01

Har en westersadel liggandes i stallet som jag ikke har nån andvändning för, så jeg prövar och sätta ut den på annons om det skulle vara nån som e intresserad av den, vet tyvärr inte märket på den, men den e i fint sick och inte mye andvänd. Bilder finns på facebook under Åsa sandström, mobil bilder.

Är ni intresserade så mejla eller ring på mobilen.

Hästar & Ridsport, Säljes - Lindesberg (Örebro län)
Pris:    2 500:-
Telefon:    0700-926081
 
Av Åsa Sandström - 11 april 2011 22:41

Ja så var man hemma igen    idag har det vart helt fantastiskt väder ute, hunnit med ocg traska runt hagen kollat tråden, borstat lilla jentan som fäller som bara den hihi, kosat seg massa med ollie jentan som har vart helt underbar idag med allt avmaskning, longering och hantering helt otroligt duktig, elsker ho så mye ;)   Men det e ju tack vare min super dyper suvärena tränare, Sandra, du e grymt bra, vad hade jag gjort utan deg gumman, elsker deg precis lika mye   ... Sen har vi hunnit med og grattat min otroligt goa brorsdotter som blir 17 år idag, stora jentan   minns henne som 4 år hhehe tiden går  så fort, det e ju Ida tösen som e 4 år ;) 

    Ida tösen


  Ida tösen dagis kort


Neej jeg må haft en kanon dag idag :) men miss my sis soo mutch allready  

även om vi har vart ihop i hela två veckor, så känns det som om vi ikke setts på månader, jaja jeg vill håpas att jeg og tösen kan fara dit nästa vecka på kalas iallafall.... 

Pöss og klem alla bloggare å alla andra med .... Natta!!!

Av Åsa Sandström - 9 april 2011 14:35

Så hærligt væder idag, passande med en tur med hæst och vagn ju :)ungarna kosar sej kjempe mye ute, passa på och koppla av før imorgon bær det av hemmåt, å då har jag litt och gøra som att ringa vetrinæren till ollie før att få en tid på strømsholm, må se och kolla upp henne før att se om de ær nå att børja jobba med eller om hon kankse hellre skall gå vidare, låter fruktansvært men så kan det kommma och bli tyværr, om det ikke visar sej att ho bara har magsår, ja då kan ho få medicin mot det och vi kan fara på træningslæger :) men tror ikke det dessværre tror det e mye mye fel på henne, som pålagringar och skit, så det vill jag nu kolla upp innan vi far på ett træningslæger  så jag får veta om ho e helt ok før att trænas upp eller ikke.

Annars hade jag stannat kvar till onsdag så jag kunnat følja med på travbanan på tisdag, men jag tycker det e ganksa viktigt nu och få reda på om det e nåt fel med ollie eller om vi kan fortsætta træna upp henes huvud typ... Den hæsten ha så mye i huvudet så ho e dum ...

Men vi får se efter vetrinæren helt enkelt....

Hare gøtt alla nu drar jag ut i solen....

Av Åsa Sandström - 9 april 2011 00:35

Åååå min ollie, jag har faan bestæmt mig asså, jag skall ge henne en sista chans genom att åka på træningslæger med henne i sommar, jag skall ta med henne til min sis i Norge å så ska hon få hjælpa mig o få ollie hanteringsvan...jag behøver verkligen den hjælpen, jag och ida har vart hær i en vecka nu, stjutton å vad en veckan går fort då, :( men litt har jeg hunnit tænka fram och tillbaka faktiskt, men nu har jag faktiskt beslutat att fara øver med ollie innan jag finner en ny hæst som kan gøra det jag vill och kræver, så ollie och jag far øver till sis och får træning under somaren i hopp om att hon och jag utvecklas och ollie kankse blir kjempe duktig i dressyr iallafall och kankse kunna hoppa iallafall 60 på en liten bana... Går intedet att vi inte ser resultat till høsten så får ollie  gå vidare, vikket kænns jætte jobbigt men då e det det bæsta før henne sjælv.... Å vi inner ut nå annat!!

 

Å vi har en hel dag kvar som vi verkligen skall kosa oss mye på innan vi far hem...till det vanliga gørorna och stressen :( suck men jag skall søka massa  jobb øverallt, før jag vill ha pengar jag vil kunna massor jag vil ikke mera sæga att nej kan inte har inte råd, faaan asså de e ikke kul, vill jag ha nå skall ja aan kunna handla det med och inte bara gå o drømma :( livet e så fuckong orættvist ibland, Nær blir allt annorlunda?? nær ær jag vara glad, ha kul mm ???

 

Hoppas iallafall på å få den førbannade westersadeln såld snart då har jag pengar, då kan jag o ida fara øver nær Hansmartin har bursdag, blir hela 6 år :) stooooora killen, gutten!!!!

 

nei nu e de dags o sova o drømma om alla jævla problem, natta natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards