Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

soool o blåsigt idag

Av Åsa Sandström - 13 juni 2011 09:51

 hallå alla glada bloggare o ni andra å :) här var rätt länge sen jag hoppa in o skrev ju hehe, ber om förlåtelse för det hörrni.... :( :) för here i come agin, yes min engelska stavning not soo good, men de får ni bara ta som det är typ :) Idag skall jag ner och släppa kusarna i en annan hage  med mera gött gräs för dom :):) sen skall jag hinna in o plocka undan lite granna och sen skall jag o tösen förbi grannngården och köpa lite mjuksalva till Snutti lutt som har lite klåda i man o svans, får se om hon kankse borde ha exemtäcke vid sol, vill inte behöva dra på sånt men men e de bäst för henne så jaja :)  då får de bara vara så ... lite flugspray behövs investeras i å :):) å sist men inte minst så får man försöka hitta på nå fint till present åt min älskling som fyller 40 idag, :):)    Grattis Grattis !!!!

Meeeeen hörrni e det ingen som vill / behöversko sin häst snart i Örebro/arboga trakten inärheten av F-bro ??? Jag har en helt suverän hovslagare men för att det skall löna sej att boka henne och at det inte skall bli as dyrt för oss så lär vi vara ett gäng som hon kommer ner och skor, så hör av er till mig på mail, facebook eller msn (sms) 0700-926081 vid intresse så bokar jag henne!!!

jag garanterar att ni blir nöjda :):)


men nu gött folk har jag inte tid med detta mera för ni skall jag ut och fixa till hagen och sedan börja flytta ner kusarna en i taget till den, måste ju dra ner en vatten tunna å hehe.... Tjejerna o killen måste ju få vatten såklart :):)


Ha det gött alla :) och en trevlig nice dag !!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt oc...

Ovido - Quiz & Flashcards