Direktlänk till inlägg 9 april 2011

en vecka går kjempe fort

Av Åsa Sandström - 9 april 2011 00:35

Åååå min ollie, jag har faan bestæmt mig asså, jag skall ge henne en sista chans genom att åka på træningslæger med henne i sommar, jag skall ta med henne til min sis i Norge å så ska hon få hjælpa mig o få ollie hanteringsvan...jag behøver verkligen den hjælpen, jag och ida har vart hær i en vecka nu, stjutton å vad en veckan går fort då, :( men litt har jeg hunnit tænka fram och tillbaka faktiskt, men nu har jag faktiskt beslutat att fara øver med ollie innan jag finner en ny hæst som kan gøra det jag vill och kræver, så ollie och jag far øver till sis och får træning under somaren i hopp om att hon och jag utvecklas och ollie kankse blir kjempe duktig i dressyr iallafall och kankse kunna hoppa iallafall 60 på en liten bana... Går intedet att vi inte ser resultat till høsten så får ollie  gå vidare, vikket kænns jætte jobbigt men då e det det bæsta før henne sjælv.... Å vi inner ut nå annat!!

 

Å vi har en hel dag kvar som vi verkligen skall kosa oss mye på innan vi far hem...till det vanliga gørorna och stressen :( suck men jag skall søka massa  jobb øverallt, før jag vill ha pengar jag vil kunna massor jag vil ikke mera sæga att nej kan inte har inte råd, faaan asså de e ikke kul, vill jag ha nå skall ja aan kunna handla det med och inte bara gå o drømma :( livet e så fuckong orættvist ibland, Nær blir allt annorlunda?? nær ær jag vara glad, ha kul mm ???

 

Hoppas iallafall på å få den førbannade westersadeln såld snart då har jag pengar, då kan jag o ida fara øver nær Hansmartin har bursdag, blir hela 6 år :) stooooora killen, gutten!!!!

 

nei nu e de dags o sova o drømma om alla jævla problem, natta natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards