Alla inlägg under januari 2011

Av Åsa Sandström - 19 januari 2011 16:52

Bilder som finns på min stora jenta här på bloggen e typ när jag precis hade fått henne hem, hon ser förskräcklig ut där...

Nu 1 år senare ska jag lägga ut mera bilder på henne så ska ni få se skillnaden på min stora jenta :)

Ska även lägga in bilder på min lilla jenta oxå... :)


Dessa bilder kommer snarast ...:)  

Av Åsa Sandström - 19 januari 2011 16:33

Jaha ja det var ju jätte länge sen jag skrev nåt hära, Sorry för det mina läsare, ska försöka bättra mig jag lovar :)

Vad har hänt nu då på senaste tiden då??? jo jag har läst klart min hästkurs och har nu min tappsko licens,:) yiippiiie!!!!!!

Så någon som vill ha tappsko påslagen säg till hehehe, måste ju få chans o öva upp mig ;)

Känns mäkta konstigt o ha avslutat hästkursen faktiskt, man saknar den lite ju, det var ju som en liten paus hemifrån typ semester att åka ner till skolan :) Å inte nog med et jag saknar min bästaste bästa väninna *sis*   så jävla massor så det e inte sant asså.... Känns som om vi inte tr'äffats på as länge :( Buhu för det... Å inte kan man ringa o snacka varje dag heller för det kostar ju en hel förmögeenhet ju :(  *snuff*

Det enda som inte kostar e ju msn och webbcam :) men de e ju liksom inte the same...  

Jaja får vänta till sommaren så kan vi ses nästan hur mycke somhelst hehe ska bli sååååååå jävla skojj gumman, Men så mycket vi ska hinna med bara för att de e flera mil från oss annars... Hmm jaja men vi e ju flinka  vi hehe :)

Nu ska jag gå o fylla på min kaffe kopp :) vad hittar man på sedan då?? kan ju icke ut o fodra tjejerna nu heller... lite tidigt maybe!!!!!

Ja jag får helt enelt chilla lite medans tösen tar sej en tupplur i soffan, och snacka skit med min kaffe hehe.... sen så ska vi göra nå gott mellis bara mor o dotter typ.... Bye bye be right back tomorrow I hope :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards