Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Hemma igen

Av Åsa Sandström - 11 april 2011 22:41

Ja så var man hemma igen    idag har det vart helt fantastiskt väder ute, hunnit med ocg traska runt hagen kollat tråden, borstat lilla jentan som fäller som bara den hihi, kosat seg massa med ollie jentan som har vart helt underbar idag med allt avmaskning, longering och hantering helt otroligt duktig, elsker ho så mye ;)   Men det e ju tack vare min super dyper suvärena tränare, Sandra, du e grymt bra, vad hade jag gjort utan deg gumman, elsker deg precis lika mye   ... Sen har vi hunnit med og grattat min otroligt goa brorsdotter som blir 17 år idag, stora jentan   minns henne som 4 år hhehe tiden går  så fort, det e ju Ida tösen som e 4 år ;) 

    Ida tösen


  Ida tösen dagis kort


Neej jeg må haft en kanon dag idag :) men miss my sis soo mutch allready  

även om vi har vart ihop i hela två veckor, så känns det som om vi ikke setts på månader, jaja jeg vill håpas att jeg og tösen kan fara dit nästa vecka på kalas iallafall.... 

Pöss og klem alla bloggare å alla andra med .... Natta!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards