Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Måste bara berätta...

Av Åsa Sandström - 24 februari 2011 20:27

 hahaha det e sååå jävla coolt asså ;) Tuffing har fått medryttare thihi å inte vikken medryttare som helst, utan en medryttare som skaffade mej som medryttare /delfodervärd were ever.... till sitt varmblod för länge sedan (Pelle) hon och jag blei osams när jag tog över Pelle för henne, sedan har vi väl blitt skapligt sams iallafall via msn osv, å hör och häpna så har hon gått å börjat rida Tuffing nu... hehehe skojjigt tycker jag, han e ju iallafall 19 år, man kan ju inte träna upp han till någon tävlingshäst, han har inte vart igång på bra länge så det tar iallafall 1 år tills han har rätt kondition... Men jag vet oxå att ägaren inte har varken tid eller råd egentligen så ja det är bra för Tuffingen att någon kommer och rider då å då....   Jag kan nästan oxå räkna ut att medryttaren å ägaren lär ju självklart läsa detta med...

Men inge illa menad med det jag skrivit och inge illa menat till varken ägaren eller medryttaren heller, jag vill icke bråka!!!!!

Å jag tänker inte bry mig om vad som händer i Tillberga/ Sevalla (mittemellan)  längre... Shit the same!!!! Jag har mina fullblods jentor ;) å rider en tredje ;)


Pöss å klem !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt oc...

Ovido - Quiz & Flashcards