Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Åsa Sandström - 5 februari 2011 19:20

Jaha jobbat och snorat fram till 14 idag då   men det gick bra iallafall, fast lite drygt och springa och snyta näsan typ hela tiden bara, och komma ihåg och sprita händerna "lite" oftare än normalt hehe!!! Jaaaaaa hoppas nu inte jag gått och smittat ner någon på jobbet   men jag är nu ledig imorgon, då får man ju passa på och ta det lugnt, hmpf så lugnt som lilla jag klarar av hehe, vi drar till Strängnäs en stund under fm iallafall fram till 14 tiden, sen så e man hemma och kan koppla av efter en promenad med tjejerna ;)  

Nu inväntar jag svar från hovis bara om vikken dag han kan komma och sko min stora tös ( Ollie alltså) hehe... Det slutar väl med att jag får ställa mig och slå av skorna innan han kommer, men men då får man ju lite övning och det lär behövas, Så är det någon som behöver få på en tapp sko så kan ni ju hojta till, då jag har utbildning på tappsko just.   


Men ikväll ska jag med familjen skåla lite öl och käka lördags godis och chips, se om det är någon rolig film eller annat skojj på tv annars blir det att slå på en film ....   Så dära ja nu kom min lilla söta tös Ida in och frågade om jag vill titta på skräck hihi sööööt hon e´... Så jag får väl avsluta nu då och gå och fylla skålen med godis och mysa till inne vid tv´n ;)


Pöss och kram på er alla å see you soon !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards