Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Åsa Sandström - 3 februari 2011 21:07

   Tja alla glada blogg läsare ...

Nu var det ju faktiskt ett tag sedan jag skrev i min blogg IGEN... :( För stjutton asså hur svårt kan det vara ???? :0

Men så mycket om dagarna så man e sååååå trött när man kommer hem och har fixat med jentan å älsklingen å hemmet typ :)


Idag har jag börjat dagen kl  6 *gäsp* med att ha ont i hela kroppen snuvig som satan och ville icke upp ur sängen, men dock blev det så iallafall, bråttom på med kläder snabb smikat blev det skit i kaffet (tar de på jobbet) på med kläder på tösen snabbt in i bilen gasa iväg till dagis och springa in med jentan där sedan snabbt iväg mot jobbet, helvete vd snbbt det gick hihih 100 typ å de var typ 90 å 80 väg... Hmmmm men jg kom i tid (nästan) 5 över 8 upp på avdelningen, så jävla bra gjort tycker jag, ingen som kunde klaga då jag stämpla in prick 8 faktist hahhaha!!!!

efter jobbet kl 13 blev det åka o tanka typ lite sedan hämta tösen på dagis å hem för att ta över mina söööööööta tjejer till den andra hagen ett tag UTAN täcken, Ollie tyckte de var kjempe mysigt :) hon la sej o rulla ... Sen in o pocka lite hemma tvätt m.m ( håller på med de sista nu) :) Åt lite gött med tösen o duschade tillsammans, nu chilla lite i soffan framför datan och skriver i bloggen sååååååå just NI kan läsa nå nytt ;) Tösen hon somnade nu efter en låååååång dag!!!!


Hon blev så överlycklig när Madde ringde och frågde om vikken strl hon har, Å hon fick se en jacka på face, å jag berättade att de e din ridjacka, skitt vad glad hon blev   


nu orkar inte ja skriva ner nå mera för ikväll tyvärr, funderar på att gå ut o natta mina tjejer å ta in hundarna å sedan ta fram pizza ur frysen så e den bara å värma till mig å älsklingen sedan :)


Så nu säger jag godnatt till er alla :) å ja skall försöka skriva oftare hära ...   See you soon !!!

Ovido - Quiz & Flashcards