Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

En solig härlig Onsdag

Av Åsa Sandström - 9 februari 2011 22:14

Soligt o härligt idag, fast jag började dagen med att jobba till kl 13 :) sedan bar ade iväg till arbetsförmedlingen i Arboga för att flytta mig dit istället för att stå i Lindesberg, e sååååååååå j* kla låååååååångt att dra dit ( å drygt) Nu kan man liksom fara förbi efter jobbet typ eller nå sånt.... ;)

Men men sedan drog jag o hämtade tösen på dagis, snacka om hon blev gla´eller ?!?!? Mammi mammi hehe ... Vi for hem å fikade lite, sedan vilade Ida och jag gick ut till mina 2 söööta besta tjejer, vi gick ut på en riktig myig vår promenad kändes de som iallafall, och de vara inte bara jag som kände så kan jag ju förtella hehhe, neee jentorna tyckte detsamma å var på hugget, lilla Evita hon studssade hej vilt så jag  å Ollie fick akta oss skapligt hahhaa!!!!

 

Men kul var det, vi travade och skrittade säkert en halvtimme innan vi vände hem eller asså hel turen var nog på en halvtimme o inte bara tjejerna som fick röra på sej hehe.  ( inge gymmande för mig inte)

Sen kom vi hem å dom fick sin efterlängtande maaaaaaaaat :) Yeeehee!

Tösen gick jag in och hämtade ut, för vi skulle upp i skogen och plocka nå snyggt o ställa på bordet :) det blev lite fina grenar och gran kvistar, blir säkert jätte fint när det slår ut sen ;) (hoppas vi)  hehe, hundarna tyckte det var kul o få vara med, dom leta råttor o sork under snön hehe, ne skämt o sido  ;) hopp å skutt iallfall, men sen blev de så mörkt så vi fick vända o gå hem igen... In å göra maaaaaat och chilla i soffan en stund till Bumpa, sen bada med skum ;) Jaaaa sen blev de ju dags för natt mat för tjejerna å även fyllal ite vatten så de räcker över natten åt dom, nu ede dags o sussa  för dom å oss för att orka ut o hitt på nå imorron innan jobbet kallar, å ja som skulle vart ledig egentligen *suck* men vad gör man inte för att tjäna pengar ???? hihiihi!!!!


  Natta natt !!!!!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt oc...

Ovido - Quiz & Flashcards