Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

En bra måndag ...

Av Åsa Sandström - 7 mars 2011 18:46

Japp en riktigt bra Måndag blev det, jag hann med så otroligt mycket idag, inte stressade jag runt hemma heller, helt enkelt perfekt :)    Har hunnit städa hela huset under fm, under tiden tvätta, ja nu  e tvätten inte klar än men jag håller på tills det e dags o sussa, jag och tösen har hunnit med lunch å jag har tränat mina jentor där ute :) samt bökat ut en ny hö bal åt dom i hagen, puh, den jäkeln väger säkert minst 300 kg, å inte hade jag någon hjälp heller,  huff, jäkla styrketräningspass jag fick idag då´ra hehe, (behövs gym eller???)   Men ut fick jag den hahaha, så långt ut så den for igenom hela hagen å ut på andra sidan, hmmm vad då arg jag blev, å gick och putta ut nästa bal i hagen, japp den hamnade i hagen med ett par 200 meter för långt ner i hagen så den fick jag putta tillbaka ett par 100 meter igen, men tillslut så fick dom sitt hö å blev så lyckliga ;) å jag fick träning som heter duga, gör ett sånt pass på gymmet ni hehe , det gör man nog inte i första taget, vet inte ens vikken maskin å om det finns så mycket vikter ?!??!


Så nu e det dags för en pizza bit å ägg smörgås sen mysa i soffan med tösen innan sängen kallar eller ja såklart natta jentorna först ;)


Meeeeeen vikken dag det blir imorron då´ra, jobbar 7-16 , innebär att tösen skall till dagis kl 6.30- 17 å vi kommer vara såååååå trötta  när vi kommer hem!!! blir nog en lugn kväll hehe!!!

 men updaterar här på bloggen såklart..... !!! ;)


 Nu e nog pizzan klar, have a nice evning everybody!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Sandström - 21 juni 2014 02:49

Hej hopp :):)   Fatta att jag hitta tillbaka till min blogg har ju för an inte vart inne på denna på vet e fan hur länge...... senast måste ttyp vart när jag gick min häat skötar utbildning år -10  och det e ju hur länge sen som helst känns det s...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:21


   ett litet test på och lägga ut bilder bara detta är mina gamla hästar ...

Av Åsa Sandström - 23 april 2012 14:08

Ja så där ja nu är man vrålförkyld oxå :(  men men de är bara och svälja alvedon och se gla ut haha, det går över vad då vara hemma i sängen??!?! Nepp jag funderar på om jag kommer göra framsteg med mitt företags tänk ?? hoppas det för det vore kul...

Av Åsa Sandström - 21 april 2012 22:20

Tjaaaaa   as trött nu :( upp och jobba delad imorron typ, måste sova nu :/ idag har jag ridit alla 3 hästar :) det var helt oki, sen fick jag en agression, deprisions och gråt svacka :( inte kul mycket skit och stress typ.....   åter kommer...

Av Åsa Sandström - 17 april 2012 21:50

Hade bannemej nästan glömt min lilla blogg hära, men så slog det mig att kankse försöka söka rätt på min sida från förr, ååååå se vad jag fann :):) så nu skall jag igen försöka återuppta bloggandet igen :) alltid kul och låta er läsare få nåt nytt oc...

Skapa flashcards